LYCKA

Lycka är att hämta ett efterlängtat paket, innehållandes massor med garn.
Fredagskvällen är räddad!

Detta bildspel kräver JavaScript.

…ja, jag är en Traderaknarkare…


3 kommentarer on “LYCKA”

  1. Tord Yvel skriver:

    Mitt namn är Tord Yvel och jag representerar K. Nowakowski. Min klient har uppmärksammat mig över att du använder dig av bilder som är tagna av honom och vi skulle gärna se att du tar bort dem, alternativt betalar en avgift som vi kommer överens om.

    MVH
    Tord Yvel

    • ingridmartina skriver:

      Käre Tord,

      Tack för din kommentar.
      Tyvärr måste jag meddela dig att den K. Nowakowski, som du säger dig representera, är av den oärliga sorten.
      Detta vet jag, då jag känner honom väldigt väl. För väl, om jag ska vara helt ärlig.
      Mitt tips till dig är att bryta samarbetet omedelbart.
      Lycka till!
      MVH Martina

  2. Grazyna Nowakowska skriver:

    Hej, älskling
    Gillar den positiva inställning, då är vi flera !
    Har alltid sagt det löser sig även i alla dem tuffa stunder.
    Kram
    Grazyna


Lämna en kommentar