ingridmartina no.1

Jag sydde och sydde…och sydde lite till.
Sakta men säkert insåg jag att ingridmartina höll på att skapa en alldeles egen kollektion – ingridmartina no. 1.

Varsågoda att titta!

"Blusen från Amerikat". Mönster: Colette Patterns.

"Polska blommor". Gratismönster: Colette Patterns. (ursäktar mig själv för den dåliga bilden)

"Tulpantunika". Mönster från gammalt symagasin.

Ett prickigt presentband och ett gammalt lakan blev:

"Kjolen Rosa". Mönster: brettbara.com.

Rimejkat: Byxor ifrån Indiska och lång väst ifrån H&M blev två kjolar.

3 kommentarer on “ingridmartina no.1”

  1. Louise skriver:

    Vad fina kläder du gör, du skulle ju kunna börja sälja 🙂

  2. Frk Svensson skriver:

    Så väldans snyggt!! Kom hem till mig sen och rimejka mina gamla trasor också.. (Fast slutresultatet vill jag behålla själv) 😉


Kommentera

