vad bidde det då?

Det bidde ingenting.

Mitt senaste stickprojekt blev…tjaa…ingenting faktiskt…
Kanske en lite sjal…kanske en krage…
Någon som har ett förslag?

När jag skådar mitt alster, dyker den svenska folksagan Mäster skräddare upp i huvudet. Det är tur att man inte stickar på beställning!

3 kommentarer on “vad bidde det då?”

  1. Maria skriver:

    Det bidde ett konstverk 🙂

  2. Linn skriver:

    Den bidde ju jättesöt! Jag ser en minisjal, bara att ha runt halsen med det rundade mot ryggen som en bakåtvänd krage 😉 Eller som en krage fram till nån passande outfit.

  3. Linn skriver:

    Eller nu ser jag!
    Det bidde ju den lilla delen av ett litet förkläde. Förstår nån hur jag menar? 🙂


Kommentera

