less


Igår kände jag mig såhär, idag känner jag mig såhär.
Hur blir det i morgon?
Jag orkar för fanken inte med en dag till i detta bedrövliga tillstånd! Vad göra?

Och säg INTE att jag ska motionera, för då tar den bittre djävulen över min kropp helt och hållet..!

2 kommentarer on “less”

  1. Kristina skriver:

    En träff med galna vänner… aningens vin… galna ideér och mycket fnitter… Det är vad du behöver!!

  2. Linn skriver:

    Håller helt med Kristina! 🙂
    Styrkekram


Kommentera

