Lystring lystring!

Jag vill bara göra alla medvetna om att JAG HAR NAMNSDAG IDAG!
Jajamensan, det står MARTINA i kalendern.
– Hur ska du fira? undrar ni.
– Med pompa och ståt, så klart!

När jag kom hem, efter svettig lektion med stingsliga elever, låg ett litet paket på hallmattan. Titta vad som låg i:

20111110-133034.jpg
En spännande bok och två lotter. Tack gulliga mamma!

Köpte en namnsdagsgåva från mig själv också:

20111110-133257.jpg
En prickig termosmugg! Nu behöver jag aldrig dricka kallt kaffe mer!

Hepp!

One Comment on “Lystring lystring!”

  1. Kristina skriver:

    Åh vilken fin termos!!!
    Kanske man ska önska sig? Fast nu är jag nästan van vid att dricka kallt kaffe.. 😉


Kommentera

