jag är tillbaka

Ibland finns det liksom inte kraft eller lust. Ibland blir små projekt för stora att orka med.
Men nu, efter ett mycket långt uppehåll ifrån bloggen, är jag tillbaka med full kraft.

Jag börjar med att bjuda på en liten film om kärlek. Kärleken till skärgården och en fantastisk kusin!


Musik: Marie Fredriksson

3 kommentarer on “jag är tillbaka”

  1. Maria skriver:

    HÄRLIGT att du är tillbaka och HÄRLIGT med lite kärlek 🙂

  2. Kristina skriver:

    Åh, sommar, sommar! Nyss!

  3. Linn skriver:

    Så fint, jag är alldeles tårögd… Ja Kristina det var ju alldeles nyss ju…


Kommentera

