sno dig att sko dig!

Alltså, Tradera… denna ljuvliga köp- och säljmarknad.
Som faktiskt ger tillfredsställelse på fler än ett plan.
Till exempel:

– Man blir av med prylar som bara tar en massa onödig plats i garderoben, som man ändå aldrig använder.
– Man tjänar stålar, vilket lindrar ångesten över att tidigare ha köpt något som sedan legat och skräpat.
– En annan underbar själ, i detta avlånga land, blir (förhoppningsvis) glad och nöjd över sitt köp och drar en lättnadens suck över att både ha varit ekonomisk och miljövänlig.

Det är ju fantastiskt när jag tänker efter!
(Och du som nu tror, i och med dessa lovord, att ingridmartina är sponsrad av Tradera, kan vara lugn. Jag har inte sett röken av några pengar eller gratisprylar.)

Jo, det jag skulle komma till, egentligen, är detta:

Skynda att fynda på mina auktioner!!

PS. Klicka på bilderna så kommer du till auktionerna.

2 kommentarer on “sno dig att sko dig!”

  1. Kristina skriver:

    Ok, jag ska ta mig i kragen jag också……

  2. Frk Svensson skriver:

    Ohhh…. Massa fina SKOR!!!!! Gillart!


Kommentera

