tankar

Idag tänker jag på min fina Linn!

Jag tänker på hur mysigt vi hade det på Finnhamn förra veckan och hur orättvist det är att hon är sjuk nu.

När jag behöver tänka på annat, tänker jag på mina nya Colette-mönster, som rest hela vägen ifrån Amerikat.

Trot eller ej, men ibland kan materiella ting plåstra om oroliga tankar.

2 kommentarer on “tankar”

  1. Maria skriver:

    Vilken fin bild på Linn 🙂

  2. Frk Svensson skriver:

    Såå mysigt vi hade det. Nu började jag visst gråta lite här… Älskar dig min smörgåsgurka!


Kommentera

