muskelknuttar och babysalva

Min tatuering och jag. Vi har en fin relation. Tatueringen sitter så fint på armen och jag berömmer för att den läker så bra. På morgnarna och kvällarna tvättar jag den varsamt och smörjer den med salva. Min överarm har aldrig varit mer babymjuk och huden glänser med ett inoljat sken.

Jag tänker på alla dessa muskelknuttar som tatuerar sina kroppar (och ja, det här är MINA fördomar). De vill förstärka deras bild av manlighet. Muskelknuttarna sitter stramt i stolen. De känner smärtan ifrån nålen som gräver sig lagom djupt ner i deras armar, ben, nackar (och andra manliga ställen). Visst gör det ont, men muskelknuttarna tänker att en riktig karl, han tål allt!
Sedan på kvällen sitter de där, i badrummet. Ömt tvättar de tatueringen. Baddar försiktigt med ren handduk. Smörjer huden mjuk med babysalva.

Jag tycker det är fint på något sätt.

4 kommentarer on “muskelknuttar och babysalva”

  1. Johanna skriver:

    vilken fin tatuering!

  2. Frk Svensson skriver:

    Hihi ja väldigt gulligt när man tänker efter… 😉

  3. Emma Carlsson skriver:

    Naaaww, guuuu va fin!! :3 Vart gjorde du den? East Street, kanske? 🙂


Kommentera

