It’s on !!

Det låg ett brev på hallgolvet.

Brevet var till mig. Jag öppnade…

JAG FÅR ÖVNINGSKÖRA!
Nu ska äntligen en sjuårig väntan och 15 000 kr uppkörda stålar få sin revansch.
It’s on !!

OBS! Viktigt meddelande till allmänheten: Vid förekomst av viss irritation i trafiken de kommande månaderna, var god behåll lugnet…tills Martina övat klart.
Tack!

4 kommentarer on “It’s on !!”

  1. Maria skriver:

    HJÄLP!!!!

  2. justme skriver:

    vad har du gjort me de 15tusen å 7års väntan?

    • ingridmartina skriver:

      För sju år sedan inleddes omgång nr 1 av ”Martina-ska-fixa-körkort”. 15 000 spenderades och jag fick aldrig köra på högre växel än trean… Men nu vet jag allt om hur trafikskolelärare fungerar, så nu är revanschen min..!


Kommentera

