önskar


Varje dag önskar jag att det senaste halvåret bara varit en otäck mardröm.
Jag tänker på hur mycket jag kunnat offra för att drömmen inte skulle bli sann.
Jag önskar att vi aldrig hade behövt spendera en outhärdlig vecka på intensiven.
Jag är så ledsen för att pappa fick ta sig igenom all skit.
Jag önskar att jag visste var han är nu.

Jag önskar att kunde fnissa åt hur underbar min pappa var.
Jag önskar att han var här.

5 kommentarer on “önskar”

  1. Frk Svensson skriver:

    Mmm… Om det ändå kunde vara så…
    Vilken fin plats.
    Styrkekramar i massor till dig och de dina. Puss!

  2. Agnes skriver:

    Hej Martina! Brukar kika in här på din blogg när du länkar från Facebook. Blir alldeles gråtfärdig när jag läser om din pappa. Fick veta här på bloggen att han gått bort och kan inte föreställa mig vilken mardröm det måste vara för dig. Känns konstigt att läsa bloggen och bli berörd utan att skriva något, så, nu har jag skrivit något. Även om det är svårt att veta vad jag ska skriva… Kram! /Agnes

    • ingridmartina skriver:

      Söta Agnes! Vad glad jag blir att du läser min blogg!
      Jo, det är en mardröm! Det är svårt att förstå att det verkligen har hänt.
      Men det känns så fint att ha så många underbara människor omkring sig! Det du skrivit värmer mycket!
      Kram kram

  3. Klara skriver:

    Jag instämmer med Agnes. Martina, jag beklagar sorgen! Det är förjävligt när döden tar människor som fortfarande är unga och har mycket mer att ge.
    Många krama!


Kommentera

