mitt fina ingarö – älskade mamma!

Min mamma är den bästa mamman som finns! Hon är snäll, rolig, mjuk, bestämd, allvarlig, hittepåig, lugn, hjälpsam, gosig, rättvis, vacker, smart, cool.

En fruktansvärt bra mamma, med andra ord!

Min mamma trivs som bäst när hon är ute i trädgården, bland alla sina rosor.

Ibland tycker jag att min mamma är rätt lik Tjuren Ferdinand. Båda är lika coola.

3 kommentarer on “mitt fina ingarö – älskade mamma!”

  1. Maria skriver:

    Jag kan bara hålla med i ALLT!!!

    Puss

  2. Linn skriver:

    Ja, hon är fantastisk. Kram!

  3. yvonne skriver:

    Jag sällar mig till din mammas fanclub – hon har allt!


Kommentera

