pleasant weekend

Min lördag började rätt sådär…

Den tunga filt som legat över mig sedan pappa dog bestämmer sig då och då för att bli lite tyngre, lite outhärdligare att bära.

Så var fallet under lördagsförmiddagen.

Efter en flod av tårar och några slappa simtag i simhallen, var jag helt slut.

Jag undrade hur jag skulle palla med en kväll på stan…

 Efter en fantastisk middag, lagad av sambo-Kasper…
 …och trevlig middaggäst (läs Andreas), tog jag beslutet.

Jag ignorerade den totala utmattningen och slog följe med två grymma musikanter. Musikanterna skulle DJ:a på Pleasant Bar, eftersom musikanterna nyligen släppt grymma låtar på ett grymt skivbolag.

Och som de DJ:ade!
Bäst av allt var att se den eufori som bokstavligen strålade om dem!

Det var så mycket mer än bara pleasant.

2 kommentarer on “pleasant weekend”

  1. Linn skriver:

    Min vackra pärla. Skönt att du fick en trevlig kväll. Styrkekram!

  2. Maria skriver:

    Mitt lilla hjärtegull!!
    Vad jag önskar att jag kunde ta och lätta på filten när den blir så där tung….
    Härligt att deras lycka fick den att sväva en stund.

    Puss


Kommentera

