hjärtat bankade extra hårt…

…när min kärlek kom hem med fem röda rosor.
Varför? Jo, kärleken tyckte att jag behövde dem!


Enligt Euro Florist betyder 5 röda rosor: Jag gör vad som helst för dig!
Mitt hjärta är nu på väg att banka sig ut ur bröstkorgen..!

5 kommentarer on “hjärtat bankade extra hårt…”

  1. Kristina skriver:

    Åh, han bara växer och växer! 🙂

  2. Maria skriver:

    Vackert!!
    Gör en liten koll att även kärleken kan sin Euro Florist…….kan bli krångligt om han trodde det betydde något HELT annat 😀

    • ingridmartina skriver:

      Haha, nu har jag förhört Kasper:
      M: ”VET du vad fem röda rosor betyder?”
      K: ”JA.”
      M: ”Vad betyder det då?”
      K: ”Ehh…….kärlek…..”
      M: ”Nej. Det betyder: Jag gör allt för dig.”
      K: ”Ja, just det ja….”

      Jag säger å det…haha…

      • Maria skriver:

        Men du, han har en liten poäng där….
        ”Jag gör allt för dig” är ju ren ”KÄRLEK” .

  3. Frk Svensson skriver:

    Vad gulligt! Ni är så söta. Puss!


Kommentera

