balkongfix

Igår hade jag gröna fingrar. Det tyckte vår balkong om.

I början var det mest kaos…

…så jag spottade i nävarna och tog fram balkong-fixar-lådan.

Sedan åkte skurhinken fram. Gammal jord i krukor är FÖRBJUDET.

Trots att jag satt på balkonggolvet, hade jag fin utsikt.
Så här såg balkongen ut när jag var klar.

Lite piffigare blev den allt. Nu väntar jag med spänning på att balkonginredarna (läs mor och moster) gör färdigt.
Här har jag odlat rädisor, morötter, sockerärter och sommarblommor. Chiliplantan fick lufta sig lite också.

2 kommentarer on “balkongfix”

  1. Maria skriver:

    Fint!
    En bra start.
    Snart kommer vi!!!

  2. Linn skriver:

    Å vad fint du gjort, jättemysigt! 🙂


Kommentera

