lite mer vardagsrum i vardagsrummet

I helgen hämtade samboKasper och kompisLasse några av mina möbler, som tålmodigt väntat, hos morföräldrar och mamma, på att få komma till Stureby.

I ett tidigare väldigt kalt hörn i vardagsrummet, står nu denna gudomliga skänk och en cool gungstol.

Funderar lite på vad vi ska ha i skänken. Kanske min garnhörna kan få flytta in i underskåpet? Vi är dock överens om att överdelen blir en väldigt bra buffébänk.
Gungstolen kanske får flytta ut på balkongen i sommar…

Jag gillar’t!

4 kommentarer on “lite mer vardagsrum i vardagsrummet”

  1. Maria skriver:

    Fint!
    Vi får väl se vad balkonginredarna tycker om gungstolförslaget..

  2. Kristina skriver:

    Tänk att ni fick ihop skåpet!! Jag är lite imponerad…ganska mycké….

  3. Tant Kofta skriver:

    Gungstolen är fin var som helst tycker jag.


Kommentera

