fyra nyanser av gult.

Min vårtröja är nästan färdigstickad!

Ett resultat av mitt Tradera-beroende. Vilket kap!

Påskkänslorna har hittat till Stureby.

Vårfräscht i sovrummet.

3 kommentarer on “fyra nyanser av gult.”

  1. Maria skriver:

    Kan bara upprepa mig….
    ÅH! Gult………

    puss

  2. Linn skriver:

    Vilken gosig tröja, helt fantastisk! Riktigt fina färger. Vad har du använt för mönster och garn?

    • ingridmartina skriver:

      Tack tack gumman!
      Mönstret hittade jag i Allt om handarbetes stickmagasin, nr 3. Tror att det finns ute fortfarande. Garnet var tyvärr utgående sorter, men det ena var av baby-merinoull och det andra var det nog mest akryl i, men hette någonting med Lagun. Jag använde sticka nr 3.
      Puss


Kommentera

