pelargoner

mina skröpliga pelargoner, som övervintrat hos min ömma moder, har nu flyttat hem till oss. De ser lite darriga ut…

Men! Som den uppmärksamme läsaren noterat, har det smugit sig in några färgsprakande blomster på fönsterbrädan. Jag (och sambo-kasper) fick nämligen en hel hjord pelargoner i lördags. Min kära mamma, moster och mormor hade shoppat loss åt oss!
Titta och njut!

Detta bildspel kräver JavaScript.

One Comment on “pelargoner”

  1. Maria skriver:

    Åh, nu börjar det här bli en blogg i min smak 🙂
    Vi ska nog få liv i dina små stackars vintersvaga plantor också.

    puss


Kommentera

