dagens statusuppdatering

Jag försöker få något gjort…

Mail ska skickas, faktura ska skrivas, litteratur ska läsas osv…


Men mina försök till produktivitet slutar hela tiden med ett intensivt stirrande…först på datorn…

…sedan förflyttar sig stirret lugnt, men bestämt, ut genom fönstret…

Och där stannar det…

5 kommentarer on “dagens statusuppdatering”

  1. Maria skriver:

    Ingen fara …..du var duktig igår……..

  2. Kristina skriver:

    Hur var det nu…? Jo nånting med.. varför göra idag det som kan skjutas upp till morgondagen…
    Något jag praktiserar väldiga dessa dagar.. 🙂

  3. Linn skriver:

    Söt du är! Jag säger ut i solen på en promenad en stund så kanske du kan få ro till lite måsten och borden sen 😉

  4. Linn skriver:

    Vad fina brillorna blev förresten!

  5. Viffla skriver:

    Haha, åh, jag känner igen mig!


Kommentera

