Proffsfotograf eller tröstshoppare?

Jag köpte en kamera. En fin kamera. För 6000 kr.

Varför? Jo, jag har funderat på det länge, men tyckt att jag inte haft råd. Så nu när jag har lite mer pengar tänkte jag att ”varför inte passa på när man får en bra kamera + TVÅ objektiv?”. Så jag slog till.

Jag tänkte att ”nu kan jag ta riktigt bra bilder, framförallt på nära och kära”. Efter det som hänt känns det viktigt att verkligen dokumentera livet.

Kanske kan man bli lite proffsig också..?

Eller. Är detta köp ett tröstköp?

Nej.

Jag mår inte bättre. Det finns inga prylar i världen som kan få pappa att komma tillbaka.

4 kommentarer on “Proffsfotograf eller tröstshoppare?”

  1. Maria skriver:

    En bra kamera är aldrig fel.
    Den kommer att ge dig många fina bilder.

    puss

  2. Matilda skriver:

    Wow. Vilken fin kamera.

  3. Linn skriver:

    Ojoj vilken proffskamera!! Den var du så värd baby! Såklart! 🙂 Puss!

  4. Clara skriver:

    Min kamera är ett av de bästa köpen jag gjort! Det är så kul att fotografera när bilderna blir bra, och man börjar se världen på ett helt annat sätt. Jag har rätt nyligen börjat redigera mina bilder litegrann i photoshop, om du också är intresserad av sånt så kan jag rekommendera hemsidan Moderskeppet. Där finns massa bra gratistips!
    Åh du kommer få så kul med din kamera, det är jag säker på!


Kommentera

