Flyttfix…

…är inte roligt. Punkt.
Min hjärna är överhettad av vad jag måste komma ihåg inför stora flyttlasset, om knappt två veckor.

Jag har:
– sagt upp telefoni och bredband
– sagt upp el
– sagt upp tv- och radiotjänst
– adressändrat

Vad har jag kvar att göra??? Hjälp mig!

One Comment on “Flyttfix…”

  1. Linn skriver:

    Icke att förglömma:

    Säga farväl till silverfiskarna..?
    Lägga locket på brunnen…
    Tacka tomtarna på loftet för några fina år tillsammans…

    Det borde vara allt eller hur?! 😉


Kommentera

